Friday 6 January 2012

GeMbIrA tapi SeDeY

Yesterday i just got news about my SIL, deliver a baby girl. Happy for them but still thinking when is my turn???? Aku sentiasa bersyukur dengan apa yang Allah berikan cuma terasa seperti tidak lengkap mahligai kami. Pada awal berita, aku seolah2 "lost". Nak kate sedih xnangis pn, nak kate happy pn xsenyum. Hanya Allah je yang tahu pe ada dihatiku. Aku perlu berusaha selagi termampu dan sentiasa berdoa kepada Allah S.W.T.agar dikurniakan zuriat.. Amin........ Surah AI Imran 3:38 "Wahai Tuhanku! Kurniakanlah kepadaKu dari sisiMu zuriat keturunan Yang baik; Sesungguhnya Engkau sentiasa mendengar (menerima) doa permohonan." (Al Imran:38) Surah Al-Anbiya:21:89 "Wahai Tuhanku! Janganlah Engkau biarkan daku seorang diri (dengan tidak meninggalkan zuriat); dan Engkaulah jua sebaik-baik Yang mewarisi." (Al-Anbia’:89) Hanya kepadaMu aku bermohon dan kepadaMu jua aku berserah Ya Allah.

No comments:

Post a Comment