Monday 13 February 2012

Alhamdulillah..........

Hai all,
 rase dah lama plak tak update blog ni huhuhu.....ape pun rase sangat bersyukur dengan rezeki yg Allah bagi. g check up aritu and my porblem yang sebelum ni ada kesulitan nk preggy telah terlerai. Alahmdulillah sangat-sangat. Bukan dah preggy tapi dah boleh preggy bergantung pada rezeki u olls. Orang yang paling happy ofcoz my Hubby, thanks abang coz memahami isteri mu ini. Aku rase sangat bersyukur kerana mempunyai suami yang sangat memahami keadaan yang aku alami. Walaupun aku rase dia kekadang rase "sesuatu" tapi dia tetap cuba menidakkan nya. Ape pun sekarang ape yang perlu aku lakukan terus berusaha dan berdoa, berusaha dan berdoa lagi dan lagi sampai bila-bila dan semoga dipermudahkan segalanya. Aminnnnn...............
 Love;).




 
 Ya Allah ya Tuhanku, aku bermohon kepada Mu Ya Allah, permudahkanlah perjalanan hidup kami suami isteri, diberi ketabahan, keimanan, ketakwaan, kebahagiaan, dijauhkan dari azab api neraka serta limpah dan ruahkan lah rezeki kami, ibu bapa kami, ahli keluarga kami, kawan-kawan kami dan seluruh umat islam di dunia dan akhirat. Sesungguhnya kepada Mu aku bermohon dan kepada Mu jua aku berserah........ 

2 comments: